Ξεκινά με τη Ketchup...
Δημοσιεύτηκε από www.xrisos.gr στις
«Έχουμε πληθωρισμό, βλέπουμε πληθωρισμό, ανησυχούμε για τον πληθωρισμό». Είπε ο Miguel Patricio, Διευθύνων Σύμβουλος του Kraft Heinz, σε πρόσφατη συνέντευξη του.
"Έχουμε κάποιες πληθωριστικές πιέσεις προς τα εμπρός. Και περιμένουμε τον μεσαίο έως υψηλό μονοψήφιο πληθωρισμό των εμπορευμάτων στο πρώτο εξάμηνο. Επομένως, πρέπει να είμαστε στην κορυφή του παιχνιδιού μας στην εξέλιξη των τιμών." - CFO της Unilever σε μια πρόσφατη ανακοίνωση κερδών.
Όπως και άλλοι, αυτοί οι δύο γίγαντες του τομέα των τροφίμων έχουν αρχίσει να βιώνουν συρρικνωμένα περιθώρια που προκαλούνται, εν μέρει, από τις πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά εμπορευμάτων
Και αν συνεχιστεί αυτή η τάση, σύντομα θα πρέπει να αυξήσουν τις τιμές τους για να αντισταθμίσουν την απώλεια εσόδων.
Και οι υψηλές τιμές των εμπορευμάτων επηρεάζουν ήδη τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή.
Σύμφωνα με το Bureau του Labor Statistics, οι Αμερικανοί καταναλωτές δαπάνησαν + 3,7% στο μέσο καλάθι αγορών παντοπωλείων τον Ιανουάριο του 2021 από ό, τι τον Ιανουάριο του 2020.
Και αυτή η αύξηση του ΔΤΚ στις ΗΠΑ είναι πιθανό να συνεχιστεί όλο τον Φεβρουάριο, καθώς το άνευ προηγουμένου κρύο κύμα που πλήττει σήμερα την Αμερική και ήδη παραλύει τμήματα της χώρας πιθανότατα θα διατηρήσει την πίεση.